Fulfillment

 

Nově nabízíme služby odbavování B2C zásilek pro E-SHOP. Kompletně tak zajišťujeme fulfillment službu. Jak taková služba vypadá v jednotlivých krocích:

1.PŘÍJEM ZBOŽÍ – Zboží vyložíme, roztřídíme, zkontrolujeme počty s dodacím listem včetně kontroly poškození zboží. Pokud není zboží řádně označené SKU či čárový kódEAN, tak produkt polepíme/označíme – labelling.

2. ZASKLADNĚNÍ ZBOŽÍ – zboží umístíme do paletového či policového regálu. Dle povahy zboží skladujeme zboží umístěné na paletách v paletových regálech nebo umístíme přímo na polici v rámci SHELF RACKING SYSTEM – policový regál.

3. CHYSTÁNÍ ZBOŽÍ – po obdržení objednávky (pro nejefektivnější spolupráci a dosažení nejnižší ceny se zasílá skrze elektronickou výměnu dat – EDI, jinak lze i mailem s přiloženým .xls souborem ve strukturované podobě) začneme chystat zboží. Lze jak B2B tak B2C objednávky:

  • B2B – BUSINESS to BUSINESS

Objednávky obvykle většího množství. Zboží se chystá na paletu po kartonechpick by carton. Pokud je třeba vychystat zboží po kusech – tzv. pick by piece, jsou tyto kusy umístěny do kartonu a následně tyto kartony naloženy na paletu. Poté se paleta dle domluveného balicího předpisu zabalí – lze použít ochranné papírové rohy, či vrchní krycí plachtu. Následně je paleta zastrečována a opatřena customizovanou lepicí páskou, která pomáhá zamezit přepravním společnostem nevyžádané manipulaci se zbožím. K paletě je následně přiložena skladová výdejka či objednávka zákazníka.

  • B2C – BUSINESS to CONSUMER

Objednávka menšího množství. Zboží se pickuje po kusech a umístí se dle povahy zboží do přepravního obalu. Možností je více, nejčastěji:

a) plastová obálka – obvykle „měkké“ zboží – například plyšové hračky či textil

b) karton/krabice – možnost je jak 3VVL5VVL, tak i 7VVL  (třívrstvá, pětivrstvá, sedmivrstvá lepenka). Karton se následně dovyplní plastovou či papírovou výplní k zabránění deformace zboží uvnitř kartonu. Balicí předpis je opět odsouhlasen s klientem.

Do přepravního obalu se v případě požadavku vloží faktura či jiný například propagační materiál. Disponujeme tiskárnou štítků Zebra, na které je následně vytisknuta přepravní etika a tou je přepravní obal označen. Zásilku poté předáváme smluvenému dopravci.

4. UZAVŘENÍ OBJEDNÁVKY – Po výdeji zboží odchází informace klientovi opět přes EDI.

K zefektivnění práce pro E-SHOP nám rovněž pomáhá moderní balicí stůl či vychystávací vozíky. Samozřejmostí je WMS (warehouse management system) včetně čteček čárových a qr kódů.